Tuesday, June 23, 2009

perghh...gambar ni paling aku suka sangat......

anak sapa lah yg gelojoh tu..hehehehe..
masa ni aku n kak yana tgh kira lidi satay sapa paling byk..cuba teka lidi sapa paling byk!!!!



o'don & kak yana





picture2 kat atas ni masa aku,kak yana,o'don@arni & da cameraman baha ,masa ni kitaorg makan satay..klau dah satay kat mane lagi kajang lah...huh jauh tu nak makan satay free ...lokasi tu x penting coz masa jumpa diaorg aku mmg happy,lama betul dah x jumpa diorg, macam2 story gak la..mmg aku rindu betul kat diorg ni...actually kakyana n o'don ni member aku n baha kat opis lama dah setahun aku bersara ngan diorg tapi stil lagi calling,tapi jarang2 la....banyak gak kenangan aku ngan diorg ni...lagi 1 sbb aku jumpa diorg nie coz akak sorang tu dah join aku n baha da club resigned dari tempat keje tu...anyway congarate kak dapat cikgu..n o'don lak huh suka tgk dia ni,jarang nampak muka dia ada masalah selalu happy jer,tapi hari ni bila jumpa happy dia menjadi2..katanya dah ada boyfrend,,ptt lah dah ada yg sudi menjaga... eloklah cepat2 sikit n si baha plak dgr kata hujung tahun ni nak kawin..alhamdulillah....and aku masih lonely...waaaaaaaaaaaaaa...sedihnya......anyway korang sume kawan2 aku ,kat opis lama sumenya kenangan aku yg terindah perghh cam tajuk lagu lak..aku rindu korang....

lokasi-kajang 23/6/09-830pm..... tq kak yana belanja adik2 ni makan satay...muuaaahhhhh
p/s:-cian ko baha...gambar ko satu pun x de..hehehe...low profile...sabar jer dia melayan kakak2 bergambar







No comments:

Post a Comment