Sunday, June 21, 2009

apa nak cerita ni yer,tak tahu nak mula,tapi ari ni cam rasa kosong jer,abis suma org aku kacau,huh otak aku x betul ni,yg aku tahu aku rindu sgt kat arwah ayah,wa...nape aku ni,huh aku kene kuat, nak plak aku punya prestasi keje tahun ni menurun so aku cam x betul sikit,tak tahu la apa silap,aku wat keje sama jer ngan org lain,xde bezanya,even aku pening2 pun aku wat jer keje...ke salah strategy kot,x kan la B4 ni sama jer leh jer aku achieve nape yer..apa yg kurang....huh x leh jadi ni nak makan apa klau aku fail capai target aku..malu tu........last week lagi aku dah perasan aku nye performance drop,n aku dah jumpa big bos mintak tips tu pun aku yg nak jumpa...sekali kene kaunseling la. tapi aku ok jer,yg mane betul aku ambik la jadi pengajaran..tapi fikir2 balik mmg ada yg betul apa yg dikata..walaupun jarang sangat aku jumpa bos ni....skg aku tgh cuba memperbetul apa2 yg aku wat salah...kene polish balik apa2 yg x betul..ambik masa jugak..so aku harap aku dapat bersabar n perbaiki yg mane silap....hahaha..sabar yer nurul ko leh wat..jgn give up....chaiyooooo... klau bukan aku yg sedapkan ati sendiri sapa lagikan...ko boleh buat.....................

3 comments:

  1. ye betul tu...
    chayo2!!!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. sabar.jgn give up.ko boleh buat punya!

    aku suka ayat-ayat semangat ni..
    :-)

    ReplyDelete