Friday, April 3, 2009


izzzz...jambu tak mamat kat sebelah nie..

pa'yus my best fren...hobi dia ni nyanyi..dah berapa kali aku teman dia g AF tak lepas2 jugak...
pa'yus,linda n along (3 beradik) nie kemane rajin ajak aku
picture2 kat atas ni semasa g tengok wayang kat one utama..mcm2 cerita ada tapi si pa'yus nak gak cerita "confession of a shopaholic" n dia beriya2 ajak tgk katanya cerita nie sesuai org cam aku ni n ada kene mengena dgn aku yg hutang bertimbun2 lgpun katanya aku ni ada experiance kene kejar dgn bank, sesuai sgt tgk n masa sampai dcounter tiket dlm kul 9pm lebih n masa tayangan kul 11pm,tapi payus bersungguh2 paksa kitaorg tunggu n janji belanja kitaorg sume mkn kat burgerking..bila dah dgr cam2 kitaorg sume setuju..makan free sape tak nak...tapi dah kumpul cam2 biasalah lupa masa berjalan dgn pantas...terkejar2 jugaklah nak g balik kat cinema tu...bila show mula jer aku gelak from bigining sampai la show tu abis ..mmg klakar..nak plak ada part2 yg ada kene mengena ngan aku bantai gelak x hengat punye...anyway thanks pa'yus,along,linda n izzz(anak along) yg rajin ajak aku berjalan2..for pa'yus ko mg kwn aku yg best..hope p'sahabatan kita dari kecik akan kekal sampai bila2 n happy belated besday pa'yus......


































































































































































































































No comments:

Post a Comment