Saturday, June 26, 2010

entahlah kat mane aku nak mulakan story ni tapi yg aku tahu masa aku nak taip ni aku tgh sakit ati sgt kat sorang ni,aku yg berhati2 dlm sume hal leh tertipu ngan sorang ni..ari ni segalanya dah terbongkar.Masa aku kenal dia ni secara x sengaja,memang aku ngaku la silap aku berani main ngan api,mula2 di awal kenal tu aku ngan dia biasa je x de apa,tapi bila dah selalu jumpa aku leh terjebak"DAP"hahaha...tapi aku jenis yg wat bodoh je x suka memaksa sampai 1 masa dia ckp sendiri...so bermula episod aku..sepanjang aku berkawan rapat ngan dia ni aku selalu je moody,ramai yg tegur,bukan apa aku ni jenis kalau kene marah aku malas nak layan aku suka wat bodoh jer,tapi bila aku sorang2 je mula la aku fikir..pastu nangis,tapi bila dia cari aku balik aku lupa balik dia marah aku..begitulah seterusnya. mkn bulan gak la...dari mula kwn sampai terlebih dari kwn...dia kata aku baik sgt tht y dia leh get long ngan aku..tapi sumenye hampeh...klau nak fikir2 balik aku yg byk tolong dia,tu sume aku x kisah,tapi bila dah jadi cam skg baru aku terfikir dia rapat ngan aku untuk apa..tapi aku dah ada jwpn nya sendiri....takpe la sume salah aku coz buta kerna cinta...
apa yg aku cerita ni berlaku beberapa bulan yg lalu n masa aku taip ni dah dekat sebulan aku dah xde apa2 ngan dia...tapi ari ni aku tekejut coz dlm tempoh x sampai sebulan aku xde apa ngan dia,aku dpt tahu dia bertunang...actually aku xde lah suffer pasal dia nak kawin ker tunang ker wat everlah..cuma aku x leh terima takkan lah x sampai sebln tup2 dpt tahu dia bertunang...huhuhu mmg aku kene tipu lah selama aku ngan dia...b4 ni aku dah leh bangun coz we all as a frenz je tapi ari ni aku rasa betul2 bengang...terfikir gak aku,ape yg dia dapat wat aku cam ni...teringat lak aku,klau aku wat salah dia marah aku beria2...tapi klau dia wat salah aku wat bodoh je,malas nak gaduh..sampai kata aku ni baik sgt n selalu tolong dia..
hari ni aku bukak mata,lelaki mmg susah nak dpercayai,entahla ..org kata x sume,tapi yg aku jumpa sumenya sama...cuma aku doakan dia bahagia n sedar apa yg dia wat kat aku...tapi aku anggap apa yg berlaku ni sume dugaan utk aku..n moga 1 hari nnt dia terjaga dari mimpi dia yg dia pernah melukakan ati aku....
skg aku makin percaya bila org kata cinta tu buta...so,aku nak bangun n cari duit banyak2 nak kumpul harta x nak fikir pasal lelaki..ada jodoh adalah...moga tuhan ampunkan sume dosa aku b4 ni..so aku anggap ni sume ujian aku atas kesalahan aku sebelum2 ni....amin.

No comments:

Post a Comment