Sunday, March 29, 2009

sejak 2 menjak nie rajin lak aku bukak blog ni klau tak lama bersawang sampai ct sebelah umah aku asyik perli2 jer..bukan apa aku ni mmg malas nak bukak pc..lagipun aku ni kureng berminatlah nak menulis2 ni coz aku ni malas nak berfikir2 cuma semangat nak update dtg sejak nephew aku ddk ngan aku balik ..lagi 1, blog aku ni pun bkn ada sesapa nak tgk n aku x publish kat sume org cume yg rapat ngan aku jer ada peluang tengok..bukan apa aku bukan artis ur selibriti nak update setiap masa..untuk suka-suka jer...
b4 ini hidup aku suka ati..nak wat ape pun boleh..balik keje selalunya aku x reti nak balik umah terus biasanya aku akan melencong kat tempat lain..dah malam baru balik coz aku ni sorang diri adik beradik tak de..kakak tinggal jauh,aku tinggal lak nak ibu aku..tapi ibu aku pun leh tahan bz maklumlah org kuat persatuan sana sini..
tapi sekarang suma dah berubah coz akk aku dah seminggu kembali tinggal semula ngan aku n nephew aku pun ada sama so umah aku kembali bersinar ngan suara2 ramai xde lah cam dulu sunyi sepi..n aku pun sekarang abis jer keje balik umah terus coz lagi best ddk ngan family x sakit ati..
n lagi 1 aku ni minat laut nk plak hutan2 yg ada bunyi air lagi aku suka..tapi rasanya dah sebln aku tak join xtvt cam2 cam dah malas jer...kata kwn aku faktor usia kot..geram jer dgr...apa2 pun aku jenis x kisah lantaklah......

No comments:

Post a Comment